پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119447
فايننشال‌تايمز:ژنرال سليماني «قهرمان ملي ايرانيان» و «سرباز وفادار آيت الله خامنه اي» است
تاریخ انتشار : 1393/08/17 10:20:18
نمایش : 1121
يک روزنامه انگليسي در گزارشي نوشت: ژنرالي که آمريکايي ها وي را اخيرا در ليست سياه خود قرار داده است، به عنوان «قهرمان ملي» در ايران شناخته مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روزنامه انگليسي «فايننشل تايمز» طي گزارشي در زمينه «سردار قاسم سليماني» فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران نوشت: ايران با کمک سردار قاسم سليماني در پي ترويج موفقيت‌هاي نيروهاي مسلح خود است.

بر اساس اين گزارش، سردار سليماني 57ساله، که اخيرا در فهرست سياه دولت آمريکا قرار گرفت، به عنوان «قهرمان ملي» در ايران شناخته مي‌شود و رسانه‌هاي اين کشور نيز تصاوير وي را  که از ميدان نبرد در عراق گرفته شده است ، نمايش مي‌‌دهند.

يک تحليلگر نزديک به حزب اصلاح طلبان ايران اخيرا سردار سليماني را «سلحشور نبردهاي نامتقارن» ناميد که اجازه نخواهد داد خواب راحتي به چشمان دشمنان ايران آيد و تنش را نيز از مرزهاي ايران دور نموده است.

اين روزنامه انگليسي در ادامه اين گزارش در وصف سردار سليماني نوشت: قاسم سليماني فردي وفادار به مقام رهبري ايران است و تلاش دارد تا در راستاي دستورات رهبري ايران اين کشور را به عنوان قدرت منطقه‌اي نشان دهد و تنش‌هاي فراوان خاورميانه  از جمله در عراق، لبنان ، سوريه و افغانستان را از ايران دور نگه دارد.

سردار سليماني در داخل نظام ايران به عنوان فردي شناخته مي‌شود که باعث کاهش نفوذ آمريکا در افغانستان و عراق شده است.

وي فرمانده‌اي است که با حمايت از حزب‌الله لبنان در نبرد عليه اسرائيل مشارکت داشته و به «بشار اسد»رييس جمهور سوريه نيز کمک نموده است.

هرچند که اين روزنامه انگليسي در گزارش خود و در جاهايي سعي کرده است تا برخي رخدادهاي خاورميانه را اشتباه محاسباتي سردار سليماني نشان دهد اما در خاتمه  اين گزارش با صراحت نوشت: وي از جمله افراد وفادار به آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب ايران مي‌باشد و فردي است که هيچ گونه فساد و گرايش‌هاي سياسي در پرونده وي مشاهده نمي‌شود‌.

يک کارشناس سياسي امور ايران در اين باره گفت:« اگر آيت‌الله خامنه‌اي به سردار سليماني بگويد که عليه آمريکا وارد عمل شود، وي اين کار را انجام خواهد داد.  وي همواره سرباز در خدمت فرمانده کل قواي ايران است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html